poniedziałek, 15 maja 2017

Czas na zmiany, kim ja jestem?

 Większość kobiet zapewne porównało by się do bestii niż pięknej, skąd też nazwa bloga. Zdecydowana większość kobiet ma kompleks własnego wyglądu. Dobrze by było, gdyby on był jeden, ale w wielu przypadkach kompleksy te kumulują się, nakładają na siebie, aż tworzą piramidę, która przygniata z tak wielką siłą, że trudno jest się podnieść. Blog który stworzę będzie wielką księgą gdzie z każdą kartką dostaniecie nową wskazówkę co możecie w sobie zmienić żeby czuć się pięknie i kobieco. Zadbamy zarówno o ciało jak i duszę. Może jesteś tak zwaną ,,szarą myszką'' z brakiem pewności siebie, boisz się zmian i wszystko jest rutyną bo tak jest bezpieczniej albo normalną ładną dziewczyną z tym jednym problemem..... zauważa to każdy tylko nie ty. A może kobietą która przez brak pewności siebie nie umie zagadać do fajnego faceta?


 Kobiecość to wyzwanie więc bądź odważna i idź na przód! W blogu znajdziecie moją historię, moje kompleksy, moją metamorfozę. Zapraszam i powodzenia!

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Piękna Czy Bestia , Blogger